Naročila sprejemamo tudi preko telefona 040 555 962 od pon. - pet. med 09.00 in 19.00 uro!

HeadShop


GrowShop


Hrana iz konoplje in olja


Kozmetika iz konoplje


Tekstil in drugo


Prenosi


Informacije


Hitri kontakt

Cannabis d.o.o.

Cannabis d.o.o.
Partizanska cesta 30,
2000 Maribor, Slovenija
T: +386 (0)40 555 962
E: info@headshop.si

Odpiralni čas:
pon - pet: 09.00 - 19.00
sob: 10.00 - 14.00


Cannabis d.o.o.

PE CELJE Cannabis d.o.o.
Gledališka ulica 9,
3000 Celje, Slovenija
T: +386 (0)40 556 962
E: info@headshop.si

Odpiralni čas:
pon - pet: 10.00 - 18.00
sob: 10.00 - 14.00

100%

Pogoji poslovanja


Splošni pogoji centra spletnih nakupov HeadShop.Si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S centrom spletnih nakupov HeadShop.Si (v nadaljevanju »trgovina« ali »HeadShop.Si«) upravlja podjetje Cannabis d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem HeadShop.Si), obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki si ga sam izbere po svoji volji, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik (član Cannabis Cluba) in pridobi pravico do nakupa s popusti.


Podatki podjetja, ki uporavlja s spletno trgovino headshop.si:

CANNABIS, d.o.o.
Partizanska cesta 30
2000 Maribor
Matična številka: 2192012000
Davčna številka: SI33182477 in smo zavezanci za DDV
Vpis v sodni register dne 7.4.2006 pri Okrožnem sodišču v Mariboru,
Št. vložka 11286300, Srg 200600714

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje HeadShop.Si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

>> Prenesite pogoje poslovanja v PDF obliki <<

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
 

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba HeadShop.Si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot Redne cene, Akcijske cene in Članske cene. Redne cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Akcijska in Članska cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
 

  • z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena),
  • z nakazilom na račun upravitelja HeadShop.SiCannabis d.o.o. (po ponudbi / predračunu) (velja Spletna cena),

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Cene

Akcijske oz. članske cene velja za vse registrirane uporabnike strani headshop.si. Član Cannabis Cluba uporabnik postane z registracijo. Redna cena je cena za neregistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnic in niso člani Cannabis Cluba. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene headshop.si so vse navedene z DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o vsebini naročila oz. nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

1. V roku 24 urah po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti oz. preko telefona, da je naročilo bilo oddano. Na tem koraku ima kupec možnost preklicati ali spremeniti naročilo.

2. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) prodajalca najkasneje v 14 dneh obvesti, da bo vrnil kupljeno blago (na kontaktni e-naslov info@headshop.si). Blago je potrebno vrniti v nadaljnjih 14 dneh od obvestila o vračilu blaga. Pisno obvestilo o preklicu naročila oz. odstopu od pogodbe pošiljite na e-mail info@headshop.si

Pri prodajnih pogodbah lahko HeadShop.Si zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Kupec ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena zakona o varstvu potrošnikov.

Več informacij si oglejte na strani Vračilo blaga.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Več informacij si oglejte na strani s Vračilo blaga.


Stvarna napaka


Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

  • ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani kupca, da ga bremeni ta strošek.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Podjetje ni podpisnik oz. nima sprejetega kodeksa ravnanja v odnosu do potrošnikov.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@headshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

HeadShop.Si (ponudnik) spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko elektronskega naslova info@headshop.si ali pisno na naslov ponudnika Cannabis d.o.o., Partizanska cesta 30, 2000 Maribor. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora v skladu z 2. Odstavkom tega člena.

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko:

1. v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat.št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t.i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločil ponudnik, izvajal v skladu s »Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov«, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Na ta način je kupcu/potrošniku zagotovljen hiter, enostaven in učinkovit način izvensodnega reševanja potrošniških sporov, saj je postopek zaključen praviloma v 30 dneh in je za kupca/potrošnika brezplačen (kupec/potrošnik krije zgolj stroške svojega morebitnega pooblaščenca). Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS in so vpisani v register izvajalcev pri MGRT.

2. vloži tožbo pri pristojnem sodišču po stalnem prebivališču kupca.

 Cannabis d.o.o. v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL


Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Dorian Fric, direktor

Košarica (0 izd.)
Košarica je prazna!
Na blagajno


TOP artikli





Opozorilo!

Osebam mlajšim od 18 let, nakup na spletni strani HeadShop.Si
NI dovoljen!







Prijavi se! | Pozabljeno geslo
 
Za registracijo prosim izpolni spodnja polja.
email:
uporabniško ime:
geslo:
ponovi geslo:
ime:
priimek:
naslov:
poštna številka:
pošta:
telefon #1:
telefon #2:
 
Naprej
Registriraj se! | Pozabljeno geslo
 
Prosim vpiši svoje osebne podatke
uporabniško ime:
geslo:
 
Naprej
Prijavljen si kot:
 
Tukaj lahko spremeniš svoje osebne nastavitve
email:
novo geslo:
ponovi novo geslo:
 
ime:
priimek:
naslov:
poštna številka:
pošta:
telefon #1:
telefon #2:
 
Naprej
Registriraj se! | Prijavi se!
 
Prosim vpiši svoj email
email:
 
Naprej