Naročila sprejemamo tudi preko telefona 040 555 962 od pon. - pet. med 09.00 in 19.00 uro!

HeadShop


GrowShop


Hrana iz konoplje in olja


Kozmetika iz konoplje


Tekstil in drugo


Prenosi


Informacije


Hitri kontakt

Cannabis d.o.o.

Cannabis d.o.o.
Partizanska cesta 30,
2000 Maribor, Slovenija
T: +386 (0)40 555 962
E: info@headshop.si

Odpiralni čas:
pon - pet: 09.00 - 19.00
sob: 10.00 - 14.00


Cannabis d.o.o.

PE CELJE Cannabis d.o.o.
Gledališka ulica 9,
3000 Celje, Slovenija
T: +386 (0)40 556 962
E: info@headshop.si

Odpiralni čas:
pon - pet: 10.00 - 18.00
sob: 10.00 - 14.00

100%

Vračilo blaga in reklamacije


Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku na kontaktne naslove sporoči, da odstopa od pogodbe, brez da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Tudi vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje kot odstop od nakupa.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. V primeru odstopa od pogodbe (nakupa) mora kupec prejeto blago najkasneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu vrniti prodajalcu nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

Vračilo vplačila bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Možnost vračila ne velja za:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo;
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe;
  • za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je kupec odprl varnostni pečat;

Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Obrazec za reklamacijo

Izberite razlog za reklamacijo in želeno metodo. V polje "Dodatne pripombe" vpišite kratek opis napake in vaše komentarje. Ko boste končali z vnosom podatkov, kliknite na gumb pošlji. O nadaljevanju postopka boste obveščeni po elektronski pošti.

>> Obrazec za reklamacijo - prenesi na računalnik <<

>> Obrazec za odstop od pogodbe - prenesi na računalnik <<

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Če stvarna napaka ni sporna, mora ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Ponudnikl mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v 8 dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • ali vračilo plačanega zneska.

>> Obrazec za uveljavljanje stvarne napake - prenesi na računalnik <<

Košarica (0 izd.)
Košarica je prazna!
Na blagajno


TOP artikli





Opozorilo!

Osebam mlajšim od 18 let, nakup na spletni strani HeadShop.Si
NI dovoljen!







Prijavi se! | Pozabljeno geslo
 
Za registracijo prosim izpolni spodnja polja.
email:
uporabniško ime:
geslo:
ponovi geslo:
ime:
priimek:
naslov:
poštna številka:
pošta:
telefon #1:
telefon #2:
 
Naprej
Registriraj se! | Pozabljeno geslo
 
Prosim vpiši svoje osebne podatke
uporabniško ime:
geslo:
 
Naprej
Prijavljen si kot:
 
Tukaj lahko spremeniš svoje osebne nastavitve
email:
novo geslo:
ponovi novo geslo:
 
ime:
priimek:
naslov:
poštna številka:
pošta:
telefon #1:
telefon #2:
 
Naprej
Registriraj se! | Prijavi se!
 
Prosim vpiši svoj email
email:
 
Naprej