Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine HeadShop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Obligacijskim zakonikom, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino HeadShop.si upravlja Dacado d.o.o., v nadaljnjem besedilu označen kot “prodajalec”. 

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja

Z nakupom izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Slike izdelkov so simbolične.

 

2. Cene

Vse cene so izražene v EUR in vsebujejo 22% ali 9% (gnojila) DDV.

Akcijske ponudbe veljajo ves čas objave in do razprodaje zalog, kar je ustrezno označeno.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. 

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

V kolikor se med ponudbo pojavi artikel brez cene oz. je ta vrednosti 0,00eur gre za sistemsko napako pri dodajanju artiklov ali posodabljanju ponudbe,  zato cena v tem primeru ne velja in tak artikel ni v prodaji oz. se za njega ne more izvršiti nakupa.

Vse artikli nad vrednostjo 0,10 eur so v prodaji in nakup za njih velja.


3. Naročilo/nakup

Nakup je dovoljen samo osebam, ki so starejše od 18 let.

Minimalni znesek naročila je 1,00€.

Za ogled izdelkov, brskanje po vsebinah, blogu ipd. se ni potrebno predhodno registrirati.

Izbrati je treba kategorijo oz. podkategorijo, izdelke je možno dodatno filtrirati s pomočjo iskalnika. S klikom na željeni izdelek se odpre podstran s podrobnejšim opisom in sliko izdelka.

Za sklenitev pogodbe/oddajo naročila je potrebno izvesti sledeče postopke.

Po odločitvi za nakup, je potrebno s klikom izbrati izdelek in izbrati gumb »V košarico«.

Ko je izbor v spletni trgovini zaključen, je potrebno izbrati gumb »Na blagajno«.

V košarici potrošnik izbira izdelke za nakup, dodaja/odvzema količine posameznih izdelkov ali briše izdelke v celoti. Na tej stopnji se lahko potrošnik kadarkoli vrne nazaj v spletno trgovino.

V košarici potrošnik:

  • izpolni osebne podatke
  • izbere način dostave (Pošta Slovenije, poštno ležeče, osebni prevzem)
  • izbere način plačila (plačilo po povzetju, po predračunu, Elipay, Bitcoin)

Po tem izbere gumb Zaključi naročilo, naročilo z obveznostjo plačila. Po tem je naročilo oddano. Potrošniku se prikaže povzetek naročila, ki ga prejme tudi na e-naslov, ki je bil vpisan v prejšnjih korakih. Če sporočilo ne prispe, potrošnik to sporoči na info@headshop.si.

Potrošnik se lahko vrne na osnovno spletno stran www.headshop.si ali zapusti spletno mesto.

Jezik v katerem se sklene naročilo/pogodba: slovenščina

Kupec s klikom na gumb “potrdi naročilo” izrecno potrdi, da se strinja s plačilom izdelka ali storitve.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca. Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila.

Preklic naročila mora kupec v roku dveh ur po prejeti potrditvi naročila, poslati na naslov info@headshop.si. V njem naj navede ime, priimek in naslov kupca ter številko naročila.

V primeru, da kupec v tem roku ne posreduje preklica naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem ter prodajalcem nepreklicno sklenjena.

V kolikor se preklic naročila posameznega uporabnika ponovi več kot trikrat, si prodajalec pridržuje pravico do ukinitve njegovega uporabniškega računa.


4. Zavrnitev naročila

Dacado d.o.o. lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa.


5. Dostava

Dostava iz spletne trgovine HeadShop.si je možna preko GLS ali Pošte Slovenije. Cena dostave za neomejeno število artiklov pri posameznem nakupu po vsej Sloveniji je 4,00€ preko GLS in 4,50 € preko Pošte Slovenije.

 

6. Čas dostave

Čas dostave je odvisen od hitrosti pošiljanja dobaviteljev.

Izdelki naj bi bili predvidoma dostavljeni v roku 2-7 dni. Podrobnejši čas dostave je naveden ob posameznem izdelku.

Zaradi določenih razmer, kot so praznik v tujini, se lahko čas dostave podaljša. Prodajalec ne odgovarja za morebitno zamudo dostave.


7. Osebni prevzem

Stranka lahko pred zaključkom nakupa v košarici med izbiro dostave izbere tudi osebni prevzem v eni izmed poslovalnic v Mariboru ali v Celju. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte, prevzem pa je mogoč v delovnem času poslovalnic.

 

8. Možnosti plačila

  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun upravitelja headshop.si, Dacado d.o.o. (po ponudbi / predračunu)
  • s kriptovalutami (sprejemamo več kot 50 različnih kriptovalut – Bitcoin, Litecoin, Ethereum in ostali)
  • s kreditnimi karticami – za plačevanje s plačilnimi karticami uporabljamo plačilni sistem Gateaway Bankart. Več o kartičnih plačilih in plačilnem sistemu Gateaway Bankart si lahko preberete na povezavi (https://www.bankart.si/payment-gateway)

Opozorilo: Pomembno je da pri nakazilu pripišete še vaše ime in priimek ter številko naročila.
Izdelki so do končnega plačila v lasti prodajalca.

HeadShop.si ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Naši podatki za nakazilo

IBAN: SI56 0287 8026 4416 876 (odprt pri NLB d.d.)
Naziv : Dacado d.o.o., Turnerjeva ulica 22, 2000 Maribor
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek ter številko naročila
referenca: SI00 – številka naročila

Kupec predračun prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je tri (3) delovne dni od prejema predračuna. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila. Naročilo gre v postopek obdelave (vključno z odpremo) šele po prejemu celotnega plačila po ponudbi/predračunu.
 

Rok za prevzem je pet (5) delovnih dni. Pravočasni prevzem je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka, blago še ni prevzeto, se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila.


9. Odstop od pogodbe/vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe za pravne osebe ni mogoč.
Potrošnik ima pravico, da vračilo kupnine dobi vrnjeno v takšni obliki, kot jo je sam poravnal (gotovina ali nakazilo na transakcijski račun).

Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.
Potrošnika lepo prosimo, da v kolikor je mogoče blago vrne nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, ki mu priloži spodnji obrazec za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe.

V primeru akcij, ko podarimo brazplačno poštnino in stranka odstopi od pogodbe oz vrne izdelek, vrnemo celotno kupnino.

V primeru odstopa od pogodbe ter vračila izdelka, ki ni predmet reklamacije ne vračamo zneska poštnine za vrnjen paket.

V primeru menjave izdelka za drug izdelek ali drugo velikost stranka krije znesek poštnine 4,00 € za MENJAVO.

V primeru reklamacije izdelka (poškodovan, napačen…) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 4,00 €, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket.

Možnost vračila ne velja za:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo;
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe;
  • za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je kupec odprl varnostni pečat;
  • zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Podjetje Dacado d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

>> OBVESTILO O ODSTOPU OD POGODBE lahko prenesete tukaj. <<


10. Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova neskladnosti blaga.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži s vsemi etiketami in brez znakov uporabe! Prav tako mora izdelku priložiti izpolnjen obrazec.

V primeru reklamacije izdelka ( poškodovan, napačen…) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 4,00 €, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

>> OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA lahko prenesete tukaj. <<


11. Garancija

Garancija velja na območju Republike Slovenije.

Garancija je vsaka obveznost, ki jo prodajalec ali proizvajalec (v nadaljnjem besedilu: garant) prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Garancija garanta pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in s tem povezanih oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Garant jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem dobave izdelka potrošniku.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Če proizvajalec v roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Ne glede na zgoraj navedeno, lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

Čas, v katerem vam proizvajalec zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka. Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.

Garancija ne velja v primerih, ki so navedeni v posameznem garancijskem listu ob posameznem artiklu.

 

12.  Neskladnost blaga

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve):

  • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
  • ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
  • ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
  • ni posodoljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko (objektivne zahteve):

  • ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
  • ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
  • ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da: 
  1. za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
  2. je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
  3. javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Obvestilo prodajalcu – notifikacija

Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v trgovino, kjer je bilo blago kupljeno ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Prav tako lahko potrošnik pošlje obvestilo o neskladnosti preko elektronskega naslova prodajalca.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda oz. da ga pregleda pooblaščeni servis.

Rok

Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga. 

Jamčevalni zahtevki

V primeru pravilne notifikacije prodajalca o neskladnosti, je potrošnik, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen, da:

1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin

2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali 
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi. 

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvestilo odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago. 

Pravico do uveljavljanja neskladnosti natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot-1). Za razmerja, ki jih zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, ne urejajo, se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

>> OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE ZARADI NESKLADNOSTI BLAGA najdete tukaj. «


13. Zbiranje in varovanje osebnih podatkov

Obveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili:

  • ob registraciji za spletno nakupovanje (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, IP naslov),
  • ob spletnem nakupu (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov),
  • ob morebitnih pritožbah, reklamacijah, uveljavljanju garancije in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini ter o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa),
  • ob naročilu na e-novice (elektronski naslov) in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev.
  • in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev,

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, osebnih podatkih ter elektronski komunikaciji. Prodajalec se zavezuje k trajnem varovanju osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, nagradnih iger ter akcij po elektronski pošti ali na mobilni telefon.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo podani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla, prav tako pa poskrbi za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika, oz. računalnika preko katerega dostopa do naše spletne trgovine.

Obveščamo vas, da:

  • bodo vaši osebni podatki obdelovani skladno s predpisi in za namen, za katerega so bili zbrani;
  • se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve (soglasja) in za namen iz privolitve, obdelovali dokler vaše privolitve ne boste preklicali (umaknili). Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zakonskega roka hrambe;
  • imate po zakonu pravico od družbe Dacado d.o.o. zahtevati dostop do podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov. Navedene pravice lahko uveljavljate s pisno zahtevo, poslano na naslov ali na elektronski naslov prodajalca; o odločitvi družbe na ugovor posameznika mora družba posameznika seznaniti z odločitvijo in mora vsebovati razloge in informacijo o pravici do pritožbe pri nadzornem organu v roku 15 dni od seznanitve z odločitvijo;
  • lahko pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložite pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi.

 

14. Pritožbe in spori

Ponudnik Dacado d.o.o. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@headshop.si ali priporočeno na naslov Dacado d.o.o., Turnerjeva 22, 2000 Maribor. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče kupčevega stalnega prebivališča.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Določila, ki jih spoštujemo:

  • Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1),
  • Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT),
  • Zakona o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (ZPDZC-1A).

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

OPOZORILO:

Semena se prodajajo kot spominek v zbirateljske namene in kot sredstvo za ohranjanje genetike.

Informacije na spletni strani www.headshop.si in na embalaži izdelka so informativne narave.

V Sloveniji je kaljenje in gojenje konoplje protizakonito. Semena prodajamo osebam, ki sprejmejo splošne pogoje poslovanja in s tem potrdijo, da so starejše od 18 let, poslovno sposobne in da semena kupujejo v zgoraj opisan namen ter jih ne bodo uporabili za kaljenje.

Podjetje Dacado d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti v primeru zlorabe semen.


15. Piškotki

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo o piškotkih je Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).

Piškotki, ki jih uporabljamo na spletni strani

Ime piškotka Tip Prvo ali tretje razredi Seja ali dolgoročni Namen
_fbp Ogleševanje Tretje razredni Dolgoročni beleženje facebook pixel
moove_gdpr_popup Osnovni Tretje razredni Dolgoročni zapomni si potrditev piškotkov
session_id Ogleševanje Tretje razredni Dolgoročni id seje
__utma, __utmb, __utmc, __utmt, __utmz, _ga, _gat, _gid Statistika Tretje razredni Seja Beleženje obiska strani
woocommerce_*, wp_woocommerce_*, wc_cart_hash_*, wc_fragments_* Osnovni Prvo razredni Seja Beleženje spletne trgovine za postopek nakupa
__gads, DSID, IDE, test_cookie, _ga, _gid, _gat Ogleševanje Tretje razredni Dolgoročni Google oglaševanje
act, wd, xs, datr, sb, presence, c_user, fr, pl, reg_ext_ref, reg_fb_gate, reg_fb_ref Ogleševanje Tretje razredni Seja Namen oglaševanj na facebook-u
APISID, CONSENT, GPS, HSID, LOGIN_INFO, PREF, SAPISID, SID, SSID, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC Funkcionalnost Tretje razredni Dolgoročni Prikazovanje Youtube vsebin
wordpress_logged_in Osnovni Prvo razredni Seja Beleži ali je uporabnik prijavljen na strani
wordpress_sec Osnovni Prvo razredni Namenjen administratorju strani Seja

NASTAVITVE PIŠKOTKOV LAHKO SPREMENITE TUKAJ!


16. Končne določbe

Ti pogoji pričnejo veljati 3. 7. 2023 za uporabnike, ki kupijo blago na ali po tem datumu. Z dnem pričetka veljave the pogojev prenehajo veljati dosedanji pogoji poslovanja. Ti pogoji se objavijo in so dostopni na spletnem mestu headshop.si.

 


O podjetju – prodajalec

Podjetje Dacado d.o.o., Turnerjeva ulica 22, 2000 Maribor

ID za DDV: SI33182477
Matična številka: 2192012

Pravno-organizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo, d.o.o. 

Vpis v sodni register dne 7.4.2006 pri Okrožnem sodišču v Mariboru,

Št. vložka 11286300, Srg 200600714

Scroll to Top