Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine HeadShop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino HeadShop.si upravlja Dacado d.o.o. nadaljnjem besedilu “prodajalec”.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja.

Z nakupom izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Slike izdelkov so simbolične.

Cene

Vse cene so izražene v EUR in vsebujejo 22% ali 9% (gnojila) DDV.

Akcijske ponudbe veljajo ves čas objave in do razprodaje zalog.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

V kolikor se med ponudbo pojavi artikel brez cene oz. je ta vrednosti 0,00eur gre za sistemsko napako pri dodajanju artiklov ali posodabljanju ponudbe,  zato cena v tem primeru ne velja in tak artikel ni v prodaji oz. se za njega ne more izvršiti nakupa.

Vse artikli nad vrednostjo 0,10 eur so v prodaji in nakup za njih velja.

Naročilo (nakup)

Nakup je dovoljen samo osebam, ki so starejše od 18 let.

Minimalni znesek naročila je 1,00€.

Za ogled izdelkov, brskanje po vsebinah, blogu ipd. se ni potrebno predhodno registrirati.

Izbrati je treba kategorijo oz. podkategorijo, izdelke je možno dodatno filtrirati s pomočjo iskalnika. S klikom na željeni izdelek se odpre podstran s podrobnejšim opisom in sliko izdelka.

Za sklenitev pogodbe/oddajo naročila je potrebno izvesti sledeče postopke.

Po odločitvi za nakup, je potrebno s klikom izbrati izdelek in izbrati gumb »V košarico«.

Ko je izbor v spletni trgovini zaključen, je potrebno izbrati gumb »Blagajna«, ki jo označuje slikovna podoba košarice.

V košarici potrošnik izbira izdelke za nakup, dodaja/odvzema količine posameznih izdelkov ali briše izdelke v celoti. Na tej stopnji se lahko potrošnik kadarkoli vrne nazaj v spletno trgovino.

V košarici potrošnik:

  • izpolni osebne podatke
  • izbere način dostave (Pošta Slovenije, poštno ležeče, osebni prevzem)
  • izbere način plačila (plačilo po povzetju, po predračunu, Elipay, Bitcoin)

Po tem izbere gumb Zaključi naročilo, naročilo z obveznostjo plačila. Po tem je naročilo oddano. Potrošniku se prikaže povzetek naročila, ki ga prejme tudi na e-naslov, ki je bil vpisan v prejšnjih korakih. Če sporočilo ne prispe, potrošnik to sporoči na info@headshop.si.

Potrošnik se lahko vrne na osnovno spletno stran www.headshop.si ali zapusti spletno mesto.

Jezik v katerem se sklene naročilo/pogodba: slovenščina

Kupec s klikom na gumb “potrdi naročilo” izrecno potrdi, da se strinja s plačilom izdelka ali storitve.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca. Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila.

Preklic naročila mora kupec v roku dveh ur po prejeti potrditvi naročila, poslati na naslov info@headshop.si.

V primeru, da kupec v tem roku ne posreduje preklica naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem ter prodajalcem nepreklicno sklenjena.

V kolikor se preklic naročila posameznega uporabnika ponovi več kot trikrat, si prodajalec pridržuje pravico do ukinitve njegovega uporabniškega računa.

Zavrnitev naročila

Dacado d.o.o. lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa.

Cenik dostave

Cena za neomejeno število artiklov v posameznem nakupu po vsej Sloveniji
HeadShop.si strošek poštnine je 4,00 € preko GLS in 4,50 € preko Pošte Slovenije.

V primeru naročila 50l žaklja zemlje se naročnina računa za vsak artikel posebej.

Brezplačna dostava je pri nakupu nad 100€.

Paketi se dostavljajo s pogodbenim partnerjem Pošta Slovenije.

Čas dostave

Čas dostave je odvisen od hitrosti pošiljanja dobaviteljev.

Izdelki naj bi bili predvidoma dostavljeni v roku 2-7 dni. Podrobnejši čas dostave je naveden ob posameznem izdelku.

Zaradi določenih razmer, kot so praznik v tujini, se lahko čas dostave podaljša. Prodajalec ne odgovarja za morebitno zamudo dostave.

Možnosti plačila

  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun upravitelja headshop.si, Dacado d.o.o. (po ponudbi / predračunu)
  • s kriptovalutami (sprejemamo več kot 50 različnih kriptovalut – Bitcoin, Litecoin, Ethereum in ostali)
  • s kreditnimi karticami – za plačevanje s plačilnimi karticami uporabljamo plačilni sistem Paywiser. (Bremenitev denarja na kartici bo šele po poslanem naročilu. 24-mesečna garancija). Več o katričnih plačilih in plačilnem sistemu Paywiser si lahko preberete na povezavi Paywiser.

Opozorilo: Pomembno je da pri nakazilu pripišete še vaše ime in priimek ter številko naročila.
Izdelki so do končnega plačila v lasti prodajalca.

HeadShop.si ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Naši podatki za nakazilo

IBAN: SI56 0451 5000 1238 616 (odprt pri: NKBM)
Naziv : Dacado d.o.o., Turnerjeva ulica 22, 2000 Maribor
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek ter številko naročila
referenca: SI00 – številka naročila

Kupec predračun prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je tri (3) delovne dni od prejema predračuna. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila. Naročilo gre v postopek obdelave (vključno z odpremo) šele po prejemu celotnega plačila po ponudbi/predračunu.
 
Rok za prevzem je pet (5) delovnih dni. Pravočasni prevzem je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka, blago še ni prevzeto, se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila.

 

 
 

 

Vračilo blaga

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe za pravne osebe ni mogoč.
Potrošnik ima pravico, da vračilo kupnine dobi vrnjeno v takšni obliki, kot jo je sam poravnal (gotovina ali nakazilo na transakcijski račun).

Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.
Potrošnika lepo prosimo, da v kolikor je mogoče blago vrne nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, ki mu priloži spodnji obrazec za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe.

V primeru akcij, ko podarimo brazplačno poštnino in stranka odstopi od pogodbe oz vrne izdelek, vrnemo celotno kupnino.

V primeru odstopa od pogodbe ter vračila izdelka, ki ni predmet reklamacije ne vračamo zneska poštnine za vrnjen paket.

V primeru menjave izdelka za drug izdelek ali drugo velikost stranka krije znesek poštnine 4,00 € za MENJAVO.

V primeru reklamacije izdelka (poškodovan, napačen…) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 4,00 €, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket.

Možnost vračila ne velja za:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo;
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe;
  • za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je kupec odprl varnostni pečat;
  • zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Podjetje Dacado d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži s vsemi etiketami in brez znakov uporabe! Prav tako mora izdelku priložiti izpolnjen obrazec.

V primeru reklamacije izdelka ( poškodovan, napačen…) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 4,00 €, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

>> Obrazec za reklamacijo – prenesi na računalnik <<

Stvarna napaka

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in v 24 MESECIH od prevzema blaga. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. 24 MESECIH od prevzema prodajalec ne odgovarja več. kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna).

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana. Hkrati lahko tržni inšpektor z globo ukrepa zoper podjetje, ki v roku ne ugodi potrošnikovi zahtevi ali mu ne poda pisnega odgovora.

>> Obrazec za uveljavljanje stvarne napake – prenesi na računalnik «

Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, osebnih podatkih ter elektronski komunikaciji.

Prodajalec se zavezuje k trajnem varovanju osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, nagradnih iger ter akcij po elektronski pošti ali na mobilni telefon.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo podani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla, prav tako pa poskrbi za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika, oz. računalnika preko katerega dostopa do naše spletne trgovine.

Pritožbe in spori

Ponudnik Dacado d.o.o. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 31 824 589. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov cannabis.mb@gmail.com ali priporočeno na naslov Dacado d.o.o., Partizanska cesta 30, 2000 Maribor. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče kupčevega stalnega prebivališča.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Določila, ki jih spoštujemo:

  • Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot),
  • Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT),
  • Zakona o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (ZPDZC-1).

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

OPOZORILO:

Semena se prodajajo kot spominek v zbirateljske namene in kot sredstvo za ohranjanje genetike.

Informacije na spletni strani www.headshop.si in na embalaži izdelka so informativne narave.

V Sloveniji je kaljenje in gojenje konoplje protizakonito. Semena prodajamo osebam, ki sprejmejo splošne pogoje poslovanja in s tem potrdijo, da so starejše od 18 let, poslovno sposobne in da semena kupujejo v zgoraj opisan namen ter jih ne bodo uporabili za kaljenje.

Piškotki

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo o piškotkih je spremenjen Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; na kratko ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013 in je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Piškotki, ki jih uporabljamo na spletni strani

Ime piškotkaTipPrvo ali tretje razrediSeja ali dolgoročniNamen
_fbpOgleševanjeTretje razredniDolgoročnibeleženje facebook pixel
moove_gdpr_popupOsnovniTretje razredniDolgoročnizapomni si potrditev piškotkov
session_idOgleševanjeTretje razredniDolgoročniid seje
__utma, __utmb, __utmc, __utmt, __utmz, _ga, _gat, _gidStatistikaTretje razredniSejaBeleženje obiska strani
woocommerce_*, wp_woocommerce_*, wc_cart_hash_*, wc_fragments_*OsnovniPrvo razredniSejaBeleženje spletne trgovine za postopek nakupa
__gads, DSID, IDE, test_cookie, _ga, _gid, _gatOgleševanjeTretje razredniDolgoročniGoogle oglaševanje
act, wd, xs, datr, sb, presence, c_user, fr, pl, reg_ext_ref, reg_fb_gate, reg_fb_refOgleševanjeTretje razredniSejaNamen oglaševanj na facebook-u
APISID, CONSENT, GPS, HSID, LOGIN_INFO, PREF, SAPISID, SID, SSID, VISITOR_INFO1_LIVE, YSCFunkcionalnostTretje razredniDolgoročniPrikazovanje Youtube vsebin
wordpress_logged_inOsnovniPrvo razredniSejaBeleži ali je uporabnik prijavljen na strani
wordpress_secOsnovniPrvo razredniNamenjen administratorju straniSeja

NASTAVITVE PIŠKOTKOV LAHKO SPREMENITE TUKAJ!

Podjetje Dacado d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti v primeru zlorabe semen

O podjetju – prodajalec

Podjetje Dacado d.o.o. Partizanska cesta 30, 2000 Maribor

ID za DDV: SI33182477
Matična številka: 2192012

Pravno-organizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo, d.o.o.

Vpis v sodni register dne 7.4.2006 pri Okrožnem sodišču v Mariboru,
Št. vložka 11286300, Srg 200600714

Scroll to Top
10% popusta za prvo naročilo?
Prijavi se na naše e-novice in prejel/a boš kupon z 10% popusta za vaše prvo naročilo ;)